niedziela, 7 grudnia 2014

Do widzenia i powodzenia!

Hejjjj kochani!

Mam dla Was kilka nowych informacji. Po pierwsze, w zeszłym roku skończyłam już moją przygodę ze studiami w Londynie, oficjalnie otrzymując tytuł licencjacki, czyli BA (Hons) of Public Relations na University of Westminster!
Dalej mieszkam w Londynie, pracuję i mam dużo rzeczy na głowie, dlatego nie mam za bardzo czasu na prowadzenie bloga i odpisywanie na Wasze pytania.

Ale nie zostawiam Was samych sobie i przekazuję Was w nowe ręce! Marta, tak jak ja, studiuje PR na Westminster i prowadzi bloga o studiowaniu w Londynie. Znajdziecie go pod adresem http://londynwpigule.blogspot.co.uk/ Obiecała mi, że odpowie na pytania i pomoże Wam przygotować się przed wyjazdem na studia do Londynu!

Ja chciałam podziękować Wam za pytania i komentarze, prowadzenie tego bloga było wspaniałą przygodą! Życzę Wam wszystkim tego samego, dlatego nie wahajcie się ani minuty, tylko przygotujcie się na najlepsze trzy lata w Waszym życiu i przyjeżdżajcie na studia do Londynu!

Pozdrowienia ze słonecznego (!) Londynu,
Ewa

1 komentarz:

  1. Polecam zajrzeć na http://study4u.eu/uczelnie-w-krajach-ue/wielka-brytania tam jest dużo uczelni z wysp i przydatne informacje na temat studiowania :)

    OdpowiedzUsuń